Από τον ημιτελικό του Survivor αποχώρησε εχθές ο Κωνσταντίνος Βασάλος. Ο παίκτης από την ομάδα τον μαχητών, βγαίνοντας από το Άλσος Βεΐκου, συνάντησε τους δημοσιογράφους και έκανε τις πρώτες του δηλώσεις.
“Αισθάνομαι πάρα πολύ ικανοποιημένος -να τα πει η αδερφή μου για μένα. Μου έλειψαν όλοι”, είπε. «Γιατί να απογοητευθώ;» διερωτήθηκε ο Κωνσταντίνος Βασάλος σχολιάζοντας το αποτέλεσμα. «Πάω τώρα σπίτι να δω τους δικούς μου. Μετά από 5 μήνες θα δω τους δικούς μου», είπε στους δημοσιογράφους.
Όσο για το ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνει;
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί:
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.



