Ελένη Φουρέιρα: Η φωτογραφία που δημοσίευσε με τον δικό της νεογέννητο Βαλεντίνο. Πριν τρεις ημέρες η Ελένη Φουρέιρα βγήκε με το...
Πλέει σε πελάγη ευτυχίας!
Πριν τρεις ημέρες η Ελένη Φουρέιρα βγήκε με το νεογέννητο μωράκι της από το μαιευτήριο με τον Αλμπέρτο Μποτία και εκ τότε ζει τις πιο ευτυχισμένες ημέρες της ζωής της. Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου η τραγουδίστρια δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ένα story στο οποίο βλέπουμε το χέρι του γιου της να κρατά το δάχτυλό της.

Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.



