Η Ελένη Φουρέιρα μιλά ανοιχτά για την επαγγελματική αλλά και την προσωπική της ζωή σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Κόνυ Μεταξά, στο πλαίσιο των ειδικών συνεντεύξεων των superhosts των MAD VMA 2026 από την ΔΕΗ, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στις 17 Ιουνίου στο γήπεδο Tae Kwon Do.
Η δημοφιλής τραγουδίστρια αναφέρθηκε τόσο στις εμφανίσεις της στη σκηνή όσο και στη φιλοσοφία που έχει για τη δουλειά της τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, έδωσε μια μικρή γεύση για το τι να περιμένει το κοινό από τη φετινή της παρουσία στη μεγάλη μουσική βραδιά.
SOLD OUT και η Arena: Τα εισιτήρια για τα MAD VMA 2026 «εξαφανίζονται» μέρα με την μέρα
Σε ερώτηση για το τι θα δούμε φέτος πάνω στη σκηνή των VMA, η ίδια απάντησε: «Δεν μπορώ να πω για το τι τραγούδι θα πω, μπορώ να πω όμως ότι θα με δείτε αρκετές φορές. Θα κάνω κάτι δικό μου και μία ωραία συνεργασία- έκπληξη». Η δήλωση αυτή άναψε ήδη φωτιές για το τι ετοιμάζει, αφήνοντας υπονοούμενα για δυνατές εμφανίσεις και πιθανές συνεργασίες που θα συζητηθούν.
Στη συνέχεια, η Φουρέιρα αναφέρθηκε και σε μία από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της καριέρας της, την εμφάνιση του «El-Telephone» στα MAD VMA 2022, λέγοντας ότι ήταν από τα αγαπημένα της acts. Όπως αποκάλυψε, εκείνη την περίοδο ήταν έγκυος και ένιωθε μια ιδιαίτερη ηρεμία και χαρά, που αποτυπώθηκε και στη σκηνή: «Είχα μια ηρεμία και τρομερή χαρά μέσα μου και μάλλον βγήκε σε όλο το act αυτό».
Τέλος, μιλώντας για τη μητρότητα και τις προτεραιότητες στη ζωή της, τόνισε πως οι ισορροπίες έχουν αλλάξει, χωρίς όμως να αφήνει πίσω την καριέρα της: «Όλα τα άλλα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα, ωστόσο η δουλειά μου γεμίζει κάτι τεράστιο μέσα μου, δεν γίνεται να σταματήσω, θα έχω κατάθλιψη».
Διάβασε επίσης:
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.



