Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Γιώργο Καμίνη, για την τιμητική πρόσκληση, την Big Band του Δήμου, την χορωδία του Λεοντείου Λυκείου Νέας Σμύρνης και τους χιλιάδες συμπολίτες μας, που όλοι μαζί τραγουδώντας, υποδεχθήκαμε στην πλατεία Συντάγματος τα Χριστούγεννα στην Αθήνα στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αγάπης, ειρήνης, χαράς και αισιοδοξίας!
#Athens #Syntagma #Square #Greece #christmasinathens».









Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.
- 1
- 2



