Ένας από αυτούς έγραψε κανείς από τους άλλους συμπαίκτες του δεν μπήκε για να χάσει με τον Τιμολέοντα να απαντάει: «Άλλος μπήκε για να “φανεί”, άλλος μπήκε για να ερωτευτεί, εγώ μπήκα για να κερδίσω. Γιατί να το κρύψω;» ενώ σε άλλα σχόλια που τον έλεγαν πως είναι υπερόπτης δήλωσε: «Απλά πίστευα στον εαυτό μου. Κακό είναι; Είναι ένας διαγωνισμός, έρχεσαι για να τον κερδίσεις. Όλοι καλοί μάγειρες ήταν αλλά έτυχε να κερδίσω εγώ».
Τέλος για την παρουσία του στον Λονδίνο, που πολλοί την σύγκριναν με τον Βασίλη Καΐλα είπε: «Δεν έχουμε όλοι την ίδια μέρα. Άλλη μέρα ξυπνάς καλά, άλλες όχι. Έτσι έγινε και στο Λονδίνο».
Δείτε το βίντεο
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.
- 1
- 2



