Το αγαπημένο boy band πρωταγωνιστεί σε καμπάνια τουριστικής προώθησης της Σεούλ.
Οι BTS πρωταγωνιστούν σε μία σειρά από video με τίτλο «Ζήσε Τη Σεούλ Όπως Εγώ», με σκοπό την προώθηση του τουρισμού στην πρωτεύουσα της γενέτειράς τους. Η Μητροπολιτική Κυβέρνηση της Σεούλ και ο οργανισμός τουρισμού Visit Seoul, επέλεξαν τους BTS για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και για προφανείς λόγους: λόγω της τεράστιας δημοφιλίας τους.
;utm_campaign=loading” data-instgrm-version=”12″>
View this post on Instagram
;utm_campaign=loading” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”>A post shared by Mad TV (@mad_tv) on



