News 05.03.2013

H επιστροφή της Dido

Η χρονιά των επιστροφών αποδεικνύεται το 2013, καθώς μετά τον Justin Timberlake, τον David Bowie και τους Daft Punk και η Dido αποφάσισε να επιστρέψει στη δισκογραφία.

Το νέο της album «Girl Who Got Away» κυκλοφόρησε ήδη στη Βρετανία και σηματοδοτεί την επιστροφή της έπειτα από 5 χρόνια. Μαζί με το νέο της δίσκο, η τραγουδίστρια κυκλοφόρησε και ένα νέο video clip για το κομμάτι «No Freedom».

Δείτε το video clip:

Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.

Μοιράσου αυτό το άρθρο