Όπως ο ίδιος είπε θέλησε να ζητήσει συγγνώμη από την οικογένεια του Νάσου Παπαργυρόπουλου για τον έξαλλο πανηγυρισμό του όταν τον νίκησε.
«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από την οικογένεια του Νάσου Παπαργυρόπουλου εάν παρεξήγησαν αυτό το συμβάν. Δεν απευθυνόμουν στον Νάσο. Είναι ένας άνθρωπος που τον σέβομαι, τον εκτιμώ και τον παρακολουθώ στα μάτια όταν μιλάει. Έχω ανοιχτεί μαζί του, έχω συζητήσει. Και στη ένωση συζητήσαμε πολύ, αλλά δεν ακούστηκαν κάποια πράγματα. Του μίλησα για τη ζωή μου, για το πώς έχω μεγαλώσει. Αυτό το “άιντε” δεν πήγαινε στον Νάσο. Βγήκε ένα πάθος νίκης από μέσα μου. Είχα καιρό να φέρω νίκη στην ομάδα και αυτό με είχε στεναχωρήσει. Για ποιον λόγο να πω “άιντε” σε έναν άνθρωπο που σέβομαι και εκτιμάω; Όταν το είδα δεν μου άρεσε, λέω “τι είναι αυτό το πράγμα;”», είπε ο Κωνσταντίνος Τσεπάνης.
Δείτε το βίντεο
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.
- 1
- 2



