News 06.02.2018

Μιχάλης Σεΐτης: Αυτός είναι ο λόγος που είπε το “ναι” στο Dancing With The Stars!

-Τι ήταν αυτό που σε έκανε να πεις το «ναι» στο «DWTS 6»;
Σίγουρα ο καλύτερος λόγος για να πεις το «ναι» είναι ότι πάνω από όλα πρόκειται για καλό σκοπό.

-Στόχος είναι ο τελικός;
Όταν μπαίνεις σε ένα παιχνίδι στο οποίο υπάρχει νικητής, στο οποίο υπάρχει τελικός, όλοι μπαίνουμε για να φτάσουμε μέχρι τέλους. Δεν νομίζω να μπαίνει κανένας για να χάσει.
Ο Μιχάλης Σεΐτης με μαύρο t-shirt και πλούσια γενειάδα.

Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.

Μοιράσου αυτό το άρθρο