-Τι ήταν αυτό που σε έκανε να πεις το «ναι» στο «DWTS 6»;
Σίγουρα ο καλύτερος λόγος για να πεις το «ναι» είναι ότι πάνω από όλα πρόκειται για καλό σκοπό.
-Στόχος είναι ο τελικός;
Όταν μπαίνεις σε ένα παιχνίδι στο οποίο υπάρχει νικητής, στο οποίο υπάρχει τελικός, όλοι μπαίνουμε για να φτάσουμε μέχρι τέλους. Δεν νομίζω να μπαίνει κανένας για να χάσει.

Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.
- 1
- 2



