Ο ηθοποιός Μελέτης Ηλίας βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή OK! και συμμετείχε στην ενότητα «Themis is calling», όπου πραγματοποιούνται τηλεφωνικές κλήσεις σε καλεσμένους, ακολουθούμενες από σύντομα παιχνίδια γρήγορων ερωτήσεων.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τον παρουσιαστή Θέμη Γεωργαντά, ο ηθοποιός μίλησε για την τηλεοπτική σειρά «Το Σόι Σου», η οποία πρόσφατα επέστρεψε μετά από αρκετά χρόνια: «Ούτε καν το περίμενα ότι θα γίνει τέτοια επιτυχία. Ήμουν από τους πιο προσγειωμένους, γιατί ξέρεις 9 στις 10 επαναλήψεις ή τα comeback δεν είναι αντάξια ούτε σε τηλεθέαση ούτε σε ποιότητα», είπε. Παρ’ όλα αυτά, τόνισε ότι η σειρά επέστρεψε σε πικ δημοφιλίας, γεγονός που συνέβαλε και η καραντίνα με τις επαναλήψεις, και σήμερα οι θεατές τη ζητούν ξανά.

Διάβασε επίσης: Ζήσης Ρούμπος στο OK!: «Νιώθω πολύ τυχερός που συμμετείχα στην παράσταση ‘Όλα Λάθος’»
Παράλληλα, δήλωσε ενθουσιασμένος για την επικοινωνία του με τους θεατές και την ανταπόκρισή τους: «Είμαστε τρομερά ευγνώμονες στον κόσμο που αγαπά αυτή τη σειρά και προσπαθούμε να ανταμείβουμε την αγάπη τους».
Στο γρήγορο παιχνίδι ερωτήσεων, ο ηθοποιός αποκάλυψε προσωπικές προτιμήσεις και συνήθειες με χιούμορ και ειλικρίνεια. Όπως είπε, αν πρέπει να περιγράψει τον εαυτό του με τρεις λέξεις, αυτές είναι: «χαλαρό, κουρασμένο και σε εγρήγορση». Σε ερώτηση για ένοχες απολαύσεις, παραδέχτηκε: «Μου αρέσει να βλέπω βιντεάκια στο TikTok χωρίς σταματημό». Ανέφερε επίσης την τελευταία του αναζήτηση στο Google: «Τα γκολ της ΑΕΚ με την Κραϊόβα».
Η εκπομπή έκλεισε με ένα δίλημμα για αγαπημένες συναδέλφους, ευχές για τη νέα χρονιά και εγκάρδιες συστάσεις από τον παρουσιαστή προς τον ηθοποιό, χαρακτηρίζοντάς τον ως έναν από τους πιο ξεχωριστούς καλεσμένους της εκπομπής.
Διάβασε επίσης: Ο Στέφανος Μιχαήλ στο OK!: «Τους συνεργάτες μου τους νιώθω σαν οικογένεια»
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.



