Ο Kendrick Lamar έχει αποδείξει πάρα πολλές φορές ότι το ταλέντο του δεν σταματάει μόνο στη σύνθεση viral beats και τη συγγραφή καυστικών στίχων. Ο γνωστός ράπερ μέσα από statement εμφανίσεις, όπως αυτή με τα bootcut jeans στο φετινό Superball, και την έναρξη της συνεργασίας του με τον ιστορικό οίκο Chanel έχει κατακτήσει επάξια μια θέση στο σύγχρονο προσκήνιο της μόδας.
Αυτή τη φορά επιστρέφει, και δεν είναι μόνος του. Σε συνεργασία με τον συνεργάτη του Dave Free, ξεκινούν ένα νέο κεφάλαιο στην πλατφόρμα τους, pgLang. Η νέα εποχή ξεκινάει με τον ερχομό του Project 3, ενός ολοκληρωμένου creative agency, που θα πρόκειται να γίνει ο κρίκος σύνδεσης μεταξύ της αφήγησης ιστοριών και δυνατού branding μέσα σε ένα ενιαίο concept.

Διάβασε επίσης: Η Kim Kardashian λανσάρει face shapewear και αλλάζει ξανά τους κανόνες της ομορφιάς
Τι είναι η pgLang
Όταν ιδρύθηκε το 2020, η pgLang είχε έναν ξεκάθαρο στόχο: να στηρίξει τις προσωπικές δημιουργικές αναζητήσεις του Kendrick Lamar. Στην αρχή, η δράση της περιοριζόταν κυρίως σε παραγωγές μουσικών βίντεο, συναυλιακά projects και συνεργασίες με κορυφαία fashion brands όπως η Chanel και η Calvin Klein. Ήταν όμως ακόμα ένα εγχείρημα σε πρώιμο στάδιο, χωρίς την υποδομή για να αναλάβει projects άλλων σε μεγάλη κλίμακα.
Πέντε χρόνια μετά, αυτό φαίνεται να αλλάζει. Το Project 3 Agency, η νεότερη προέκταση της pgLang, είναι πλέον ένα πλήρως δομημένο creative agency, ικανό να προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε branding, δημιουργική κατεύθυνση, σχεδιασμό περιεχομένου, παραγωγή events και πολλά ακόμη. Ο σκοπός είναι να προσφέρουν ουσιαστική υποστήριξη σε brands, είτε μεγάλα είτε ανεξάρτητα, με επίκεντρο την αφήγηση και τη συναισθηματική σύνδεση με το κοινό.

Σε συνέντευξή του στο Fast Company, ο Cornell Brown, στέλεχος τόσο της pgLang όσο και του Project 3, το έθεσε ξεκάθαρα: «Σήμερα, ένα μικρό λάθος μπορεί να κλονίσει την εικόνα ενός brand. Εμείς ερχόμαστε με εμπειρία από διαφορετικούς κόσμους, περιοδείες, μουσική, μόδα, τέχνη, και βλέπουμε τα πάντα ολιστικά».
Αντίστοιχα, ο Dave Free επεσήμανε τη συχνή απουσία ουσίας στον σημερινό καταιγισμό περιεχομένου: «Βλέπαμε εταιρείες που θαυμάζαμε, αλλά το storytelling τους ήταν επίπεδο. Δεν φτάνει να ανεβάζεις συνέχεια υλικό, πρέπει να λες και κάτι. Να έχεις φωνή. Να συνδέεσαι με τον κόσμο».
Το μυστηριώδες βίντεο για την ανακοίνωση
Το Project 3 Agency έχει ήδη αρχίσει να τραβά τα βλέμματα. Πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα μυστηριώδες short film με τους Lionel Boyce (The Bear) και Chase Sui Wonders, αφήνοντας μόνο ένα τηλεφωνικό νούμερο για όσους ήθελαν να «ψάξουν» παρακάτω. Το Instagram πήρε φωτιά.
Ο Kendrick Lamar δεν είναι ο μόνος καλλιτέχνης με δημιουργική επιχειρηματική ταυτότητα. Ο A$AP Rocky έχει το AWGE, ο Travis Scott τη Cactus Jack, και ο Playboi Carti το Opium. Η διαφορά, όμως, είναι αισθητή. Ο Kendrick δεν κυνηγά απλώς τάσεις. Χτίζει ένα συνεκτικό δημιουργικό σύμπαν, με αισθητική συνέπεια, βάθος και μακροπρόθεσμο όραμα.
Διάβασε επίσης: Η νέα εποχή του οίκου Versace ξεκινά με τον Dario Vitale και ένα ανατρεπτικό ντεμπούτο στο Μιλάνο
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.



