Όταν το Netflix ανακοίνωσε ότι το «Kpop Demon Hunters» κατέκτησε την κορυφή ως η πιο δημοφιλής ταινία στην ιστορία της πλατφόρμας, οι περισσότεροι θεατές δεν εξεπλάγησαν. Η ταινία κινουμένων σχεδίων, που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο με χαμηλών τόνων πρεμιέρα στο Tudum Theatre του Λος Άντζελες, μετατράπηκε μέσα σε λίγους μήνες σε ένα αληθινό πολιτισμικό φαινόμενο, με εκατομμύρια θεατές και αμέτρητα τραγούδια να γίνονται viral σε TikTok, Spotify και Billboard.

Διάβασε επίσης: KPop Demon Hunters: Το πρώτο soundtrack με 4 τραγούδια ταυτόχρονα στο Top 10 του Billboard
Η άνοδος στην κορυφή του Netflix
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της πλατφόρμας, το «Kpop Demon Hunters» έχει προβληθεί περισσότερες από 236 εκατομμύρια φορές από την ημέρα της κυκλοφορίας του. Έτσι ξεπέρασε το «Red Notice» και κατέκτησε την πρώτη θέση στη λίστα με τις πιο δημοφιλείς ταινίες του Netflix όλων των εποχών.

Η λίστα διαμορφώνεται ως εξής:
- Kpop Demon Hunters
- Red Notice
- Carry-On
- Don’t Look Up
- The Adam Project
- Bird Box
- Back in Action
- Leave the World Behind
- The Gray Man
- Damsel

Η υπόθεση: K-pop ενάντια σε δαίμονες
Η ταινία, παραγωγής Sony Pictures Animation, αφηγείται τις περιπέτειες του φανταστικού γυναικείου συγκροτήματος Huntr/x, τα μέλη του οποίου χρησιμοποιούν το ταλέντο τους στη μουσική αλλά και στις πολεμικές τέχνες για να προστατεύσουν την ανθρωπότητα από δαιμονικές απειλές.
Η σκηνοθέτις Maggie Kang, με καταγωγή από την Κορέα και τον Καναδά, έχει δηλώσει ότι στόχος της δημιουργικής ομάδας ήταν «η μουσική να είναι πραγματικά απίστευτη και να μιλάει αυθεντικά στους fans του K-pop».

Το soundtrack που σαρώνει
Αναμφίβολα, ένας από τους βασικούς λόγους της επιτυχίας είναι η μουσική. Το τραγούδι Golden βρέθηκε στο νούμερο ένα του Billboard Hot 100, ενώ παράλληλα παραμένει στην κορυφή του Spotify Global Chart. Στη λίστα έχουν εισέλθει και άλλα κομμάτια, ανάμεσά τους το «Your Idol» από το αντίπαλο ανδρικό συγκρότημα Saja Boys, που επίσης κατέκτησε την κορυφή του Spotify στις ΗΠΑ.

Έτσι, οι φανταστικοί Huntr/x και Saja Boys έγιναν τα K-pop συγκροτήματα με τη μεγαλύτερη διάκριση στην ιστορία του Spotify στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας ακόμη και πραγματικούς «γίγαντες» όπως οι BTS και οι Blackpink. Το soundtrack κατέγραψε ένα ακόμη ιστορικό επίτευγμα: έγινε το πρώτο που κατάφερε να έχει τέσσερα τραγούδια ταυτόχρονα στο Top 10 του Billboard Hot 100.
Από τα memes στη μεγάλη οθόνη
Η επιτυχία της ταινίας δεν στηρίχθηκε σε τεράστιες διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά στη δύναμη των social media. Viral memes, fan edits και βίντεο με χορευτικές προκλήσεις στο TikTok έκαναν το «Kpop Demon Hunters» trend του καλοκαιριού.
Αξιοποιώντας αυτήν την απήχηση, το Netflix κυκλοφόρησε ειδική sing-along έκδοση στις κινηματογραφικές αίθουσες ΗΠΑ, Καναδά, Ηνωμένου Βασιλείου, Ιρλανδίας, Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας. Το αποτέλεσμα; Το Netflix κατέκτησε για πρώτη φορά την κορυφή του αμερικανικού box office. Στη συνέχεια, η sing-along έκδοση ανέβηκε και στην πλατφόρμα παγκοσμίως.

Ένα φαινόμενο που ήρθε για να μείνει
Η απήχηση του «Kpop Demon Hunters» δεν περιορίζεται μόνο στο box office και τα charts. Με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό, την αναπαράσταση της κορεατικής κουλτούρας και την ποπ δυναμική του K-pop, η ταινία έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια νέα πολιτισμική «γέφυρα» ανάμεσα στην Ασία και τη Δύση.
Ήδη, οι πρώτες συζητήσεις για ένα πιθανό sequel έχουν ξεκινήσει, με τους παραγωγούς να δηλώνουν ότι «βρισκόμαστε στα αρχικά στάδια».
Το «Kpop Demon Hunters» απέδειξε ότι μια animated μουσική ταινία μπορεί όχι μόνο να κερδίσει τους φανατικούς του K-pop, αλλά και να συγκλονίσει το παγκόσμιο κοινό. Με τραγούδια που γίνονται ύμνοι, εικόνες που μαγνητίζουν και μια αφήγηση που αγγίζει όλες τις γενιές, η ταινία έγραψε ιστορία. Και αν το πρώτο κεφάλαιο ήταν τόσο εκρηκτικό, το ερώτημα είναι μόνο ένα: πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει το sequel;
Κεντρική φωτογραφία: www.imdb.com
Διάβασε επίσης: KPop Demon Hunters: Συζητήσεις για sequel μετά την πρωτοφανή επιτυχία
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.



