Τι θα ήταν δικαίωση για σένα;
«Ζήτησα αποκατάσταση η οποία δεν έγινε. Έγινε μία ψιλοειρωνική δημοσίευση στις μέσα σελίδες του εντύπου με ψιλά γράμματα ότι παρεξήγησα. Δεν με αφορά κάτι τέτοιο, γιατί ο νόμος λέει ότι πρέπει εγώ να ορίσω πώς θα γίνει αυτή η αποκατάσταση και δεν έγινε όπως τη ζήτησα εγώ να γίνει. Πλέον, δικαίωση για μένα είναι η τιμωρία» εξήγησε στο Λοιπόν.
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.
- 1
- 2



