«Έχω κάνει τη μύτη μου και το στήθος μου. Το στήθος μου δύο φορές γιατί είχα πρόβλημα. Πρόσθεσα και μετά αφαίρεσα. Αν θέλεις να κάνεις το ιαλουρονικό σου και το μπότοξ σου, δεν είναι κακό. Δεν είμαι κάθε μέρα στο χειρουργείο. Όποιος θέλει ας το πιστέψει», αποκάλυψε.
Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.
- 1
- 2



