Ο David Beckham βρέθηκε ξανά στο χειρουργείο αυτή την εβδομάδα, έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγό του, Victoria Beckham. Η εικόνα του με το χέρι στον νάρθηκα έκανε τον γύρο του διαδικτύου, πυροδοτώντας ερωτήματα για την κατάσταση της υγείας του.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Entertainment Tonight, ο 49χρονος πρώην ποδοσφαιριστής υπεβλήθη σε επέμβαση αποκατάστασης, λόγω παλιού τραυματισμού που τον ταλαιπωρούσε για χρόνια. Ο τραυματισμός αυτός είχε συμβεί το 2003, κατά τη διάρκεια ενός φιλικού αγώνα της Αγγλίας με τη Νότια Αφρική, όταν είχε υποστεί κάταγμα στον καρπό.

Διάβασε επίσης: Η Jessie J μιλά ανοιχτά για τη μάχη της με τον καρκίνο του μαστού
Αν και τότε είχε ήδη χειρουργηθεί, φαίνεται πως η πάροδος του χρόνου και η φυσική φθορά ανάγκασαν τον David Beckham να επιστρέψει στο νοσοκομείο για περαιτέρω αποκατάσταση. Η επανεμφάνισή του με τον νάρθηκα στο χέρι είναι αποτέλεσμα αυτής της νέας, διορθωτικής επέμβασης. Η Victoria Beckham ήταν εκεί καθ’ όλη τη διάρκεια, συνοδεύοντάς τον διακριτικά, όπως κάνει συχνά όταν πρόκειται για οικογενειακά ζητήματα.
;utm_campaign=loading” data-instgrm-version=”14″>
;utm_campaign=loading” target=”_blank” rel=”noopener”>A post shared by Entertainment Tonight (@entertainmenttonight)



