TV 28.01.2026

Καίτη Γαρμπή: Απάντησε αν θα βρίσκεται στην κριτική επιτροπή του J2US – Ο ρόλος του Διονύση Σχοινά

Όσα αποκάλυψε η γνωστή τραγουδίστρια για την κριτική επιτροπή και την συμμετοχή του συζύγου της

Την δική της απάντηση για το J2US που επιστρέφει έδωσε η Καίτη Γαρμπή, επιβεβαιώνοντας ότι έχουν γίνει σχετικές συζητήσεις, χωρίς ωστόσο να έχει «κλειδώσει» ακόμη η συμμετοχή της.

Συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια προχώρησε σε δηλώσεις της στις κάμερες των ψυχαγωγικών εκπομπών όπου είπε: «Ακόμα δεν έχω οριστικοποιήσει το αν θα είμαστε, αλλά… ναι, ανεπίσημα πιστεύω θα είμαστε»,  τονίζοντας ότι το ωράριο φαίνεται πως μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να μπορέσει να συμμετέχει στο μουσικό show.

Η Καίτη Γαρμπή απαντά για την κριτική επιτροπή του J2US και τον ρόλο του Διονύση Σχοινά.
https://www.instagram.com/kaitigarbi/

Διάβασε επίσης: Οριστικό τέλος από το J2US για την Δέσποινα Βανδή – Η ανακοίνωση του Νίκου Κοκλώνη

Παράλληλα, η ίδια ξεκαθάρισε ότι η πρόταση που αφορά τον σύζυγό της, Διονύση Σχοινά, δεν έχει να κάνει με ρόλο coach αλλά με κριτική επιτροπή. «Εγώ είμαι κριτής», είπε, με τον ίδιο να απορρίπτει το ενδεχόμενο coaching, τονίζοντας ότι θα προτιμούσε ένα τελείως μουσικό σχήμα, καθαρά για τραγουδιστές. Αναφερόμενη στη συνεργασία τους, η Καίτη Γαρμπή απάντησε: «Με τον Διονύση είναι ό,τι καλύτερο έχω ζήσει μέχρι τώρα στα χρόνια που δουλεύω» ενώ μίλησε και για την πρόσφατη ακύρωση εμφάνισής τους λόγω προβλήματος υγείας, αποκαλύπτοντας ότι πέρασε πολύ άσχημα, με υψηλό πυρετό και βήχα.


Τέλος, ο Διονύσης Σχοινάς, συμπλήρωσε: «Η Καίτη Γαρμπή αν δεν πάει στο μαγαζί σημαίνει ότι δεν μπορούσε να σηκωθεί», υπογραμμίζοντας ότι εδώ και 30 χρόνια βρίσκεται δίπλα της και τη φροντίζει.


Διάβασε επίσης: ΑΝΤ1: Τέλος εποχής για το 5Χ5 – Ποια εκπομπή παίρνει τη θέση του

Δες κι αυτό…

Για σχόλια, μηνύματα ή φωτογραφικό υλικό σχετικά με το Mad.gr, επισκεφτείτε μας στο Facebook, επικοινωνήστε μέσω Twitter ή ακολουθήστε μας στο Instagram.

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Δες επίσης